Mushu - najlepsze cytaty!


Nikt nie zaprzeczy, że Mushu jest najzabawniejszą postacią w animacji "Mulan"
Więc, przygotowałam zbór jego najlepszych cytatów!

"Gdybym był normalnych rozmiarów, to Twoja krowa zdechłaby ze strachu"

"Mushu ty geniuszu"

"Widziałeś ich?! Wyleźli spod śniegu! Jak przebiśniegi!"

"Jak to przynosisz pecha?! Okłamałeś mnie?! A ty co, owca?!"

"Co ty wyprawiasz?! To skandal! Dyshonor dla całej rodziny! Weź kajecik, dyshonor dla świerszcza, dyshonor dla krowy, dyshonor dla..."

"Co się gapisz? Więcej tyłków nie gryzę."

"Jałówka za mną!"

"Ej, smoka. Smoka! Nie jaszczurkę! Ja nie robię językiem tak."

"Nasza dziewczynka poszła mordować ludzi..."

"Popatrz, owsianka! Cieszy się, że cię widzi!"


W komentarzach możecie pisać inne cytaty Mushu!

Komentarze

  1. Uwielbiam "Siad Mućka"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! To też genialne! Ja lubię "A czy wspominałem już, że jestem wielki i kamienny?"

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty