Shipy których nie rozumiem!

Ja z natury jestem osobą która bardzo lubi, wręcz kocha shipować.
Kocham też wiele shipów innych.
Ale są takie shipy, których nijak nigdy nie po lubie.


Elsa x Roszpunka


Kiedy ship Elsa + Jack Frost mogę jeszcze zrozumieć, zaakceptować, to shipu Elsa + Roszpunka nigdy nie zrozumiem. 
Nie zrozumcie mnie źle, ja nie jestem jakaś nie tolerancyjna.
Jestem tolerancyjna.
Jednak tego nie rozumiem...


Merida x Hans


No dobra, to nie jest takie złe...
Ale jednak nie jest też dobre...
Jak kiedyś powiedział filozof "rudego do rudego ciągnie".


Czkawka x Roszpunka


Powstrzymam się od komentowania tego nie zacnego shipu.
Przynajmniej gif fajny...


Elsa x Flynn


Zaczynam tęsknić za Elsą i Roszpunką.
Serio.


Anna x Roszpunka


Znowu muszę wspomnieć, że jestem tolerancyjna.
Ale to coś jest nie na moje nerwy...


Jack x Roszpunka


To zdjęcie to przegryw miesiąca.
Co nie zmienia faktu, że ktoś stworzył ten ship i ten ktoś dalej może robić takie straszne zdjęcia.


Merida x Christopher


To już jest przesada. Serio. Kto coś widzi w tym romantycznego lub niezwykłego.


Ogólnie te wszystkie shipy kręcą się w okół Krainy Lodu, Jak Wyresować Smoka, Zaplątanych i Strażników Marzeń.

Komentarze

Popularne posty