Przyjaźń Czkawki i Szczerbatka!

Trochę, czyli długo mnie nie było.
Przez ten czas pojawiły się nowości jak chociaż "Spider-Man uniwersum", "Ralph demolka w internecie" i "Jak wytresować smoka 3". Dziś o tym ostatnim.


Nie widzę sensu robić recenzji całej animacji, ponieważ u mnie ma ona mocne 6,5/10 co najwyżej 7/10.
Więc napiszę tylko o końcówce filmu.



Każdy przyzna że "Jak wytresować smoka" po prostu potrzebowało kolejnej, ostatniej i kończoncej części. Jednak, czy jest to część i koniec na jaki zasłużyła ta wspaniała trylogia?
To już kwestia gustu ale według mnie NIE.
Zawsze odbierałam JWS jako animację o PRZYJAŹNI.
Jednak trzecia część jest bardziej animacją o miłości. Czkawka z Astrid i Szczerbatek z Białą furią.
A końcówka, mimo że wzruszająca, pokazuje jak dwoje najlepszych przyjacieli z animacji o przyjaźni, spotykają się raz na parę lat. Wybrali swoją miłość i rodzinę.
I mi jest strasznie szkoda ich przyjaźni, że nie mogą dalej się przyjaźnić (bo nikt nie powie, że widzenie się z kimś raz na parę lat to przyjaźń) przez kogoś kogo mogliby normalnie zabić. Ewentualnie uwięzić lub poważnie uszkodzić.



Możliwym i jak dla mnie lepszym zakończeniem byłaby poświęcenie się dla przyjaciela i śmierć Czkwaki. W tedy Szczerbatek mógłby go próbować obudzić niczym w "Król lew". Też wzruszające zakończenie, co nie? I pokazane dalsze życie na BERK SMOKÓW i LUDZI. Niestety, albo stety tak się nie stało i mamy koniec pięknej przyjaźni.


Podobne odczucia miałam oglądając "Ralph demolka w internecie". W pierwszej części dużo jest o przyjaźni Ralpha i Wandelopy.
On pomaga jej, ona pomaga jemu.
Chyba to było jednym z głównych wątków. A tu niewiadomo skąd w druga część jak dla mnie kończy się wraz z końcem ich przyjaźni


Może nie są to idealne podsumowania tych przyjaźni, ale jednak jestem zawiedziona. BARDZO zawiedziona i "Jak wytresować smoka 3" i "Ralph demolka w internecie"


Może nie jest tak idealne podsumowanie ich przyjaźni, ale jednak jestem zawiedziona "Jak wytresować smoka 3" i "Ralph demolka w internecie". BARDZO zawiedziona. A wy?

Komentarze

Popularne posty